Konkurs Preciosa Ornela - Listopad

Kolejna praca na konkurs Preciosa Ornela. Tematem na listopad są najmodniejsze kolory. Na pokazach króluje cała paleta nasyconych barw, często łączonych z czernią, bielą. Dużo jest też szarości oraz srebra.



Moją propozycją jest bransoletka (znowu). W całości wykonana z koralików Preciosa: czarnych villa (które dostałam za poprzednie zgłoszenie) oraz kolorowych kostek i czarnych rocailles z lekkim efektem benzynki. Wzór własny, nic odkrywczego, wykorzystałam te umiejętności, których nauczyłam się dotąd. Mam nadzieję, że nie przypomina za bardzo żadnych innych prac, a jeśli tak, to podobieństwo jest niezamierzone i przypadkowe.

















Do kompletu powstały jeszcze proste kolczyki.

Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, stąd ta ilość, oraz eksperymenty na różnych tłach.




Komentarze

Popularne posty